Tuesday, December 26, 2006

Pardus 2007 Çıktı! Hemen Yükle


Pardus 2007, proje kapsamında 18 Aralık 2006 tarihinde yayımlanan işletim sistemi sürümüdür. Tek bir CD ile kısa sürede ve kolayca işletim sistemi ve çok sayıda yazılım paketi sisteme kurulur, hızla ve kolayca üretken hale gelinir.

Pardus Nedir?

Pardus, TÜBİTAK-UEKAE (Ulusal Elektronik ve Kriptoloji Araştırma Enstitüsü) bünyesinde yürütülen bir işletim sistemi geliştirme projesidir. Pardus açık kaynak kodlu ve GPL (GNU Genel Kamu Lisansı) ile dağıtılan bir özgür yazılımdır.

Özgür yazılımlar kullanıcılarına diledikleri gibi çalıştırma, çoğaltma, inceleme ve değiştirme, ve yeniden dağıtma özgürlüklerini koşulsuz olarak verirler. Bu özgürlükler sayesinde kapalı kodlu ve sahipli yazılımlara göre daha fazla güvenlik, esneklik ve tasarruf sağlarlar.

İndirmek İsteyen'ler Düzgün , Hızlı Olarak Anadolu Üniversitesinin FTP Sunucusundan Çekebilir.


:: Direk Linkler ::

ftp.anadolu.edu.Türkiye - /Linux/

:: Pardüs 2007 , Kurulan Sistem ::
http://ftp.anadolu.edu.tr/Linux/Pardus-Kurulan-2007.iso

:: Pardüs 2007 , Cd Üzerinden Çalışan Sistem (Live-CD) ::
http://ftp.anadolu.edu.tr/Linux/Pardus-Calisan-2007.iso

:: Yansı Linkler (Kurulan Versiyon) ::

* Pardus
* TÜBİTAK ULAKBİM (ftp ile indir)
* Linux Kullanıcıları Derneği (ftp ile indir)
* Çanakkale 18 Mart Üniversitesi (ftp ile indir)
* İstanbul Bilgi Üniversitesi (http ile indir)
* Surfnet(ftp ile indir)
* Hollanda Unix Kullanıcıları Grubu(ftp ile indir)

:: Yardım ::

Kurulum sırasında problem yaşayacağınızı düşünüyorsanız , bu belgeyi okuyarak yardım alabilirsiniz

:: Pardus :: TÜBİTAK ::

No comments:

Post a Comment