Monday, June 18, 2007

Verbatim 8 GB USB Bellek


8 GB veriyi yaklaşık 22 dakikada transfer eden Verbatim Store N Go 8 GB USB bellek, kırmızı renkli kaymaz lastik kaplaması ile koruma işlevini sportif bir görünüm ile birleştiriyor.

Verbatim, ürün portföyünü yeni bir USB bellek ile genişletiyor. 8 GB depolama kapasitesi bulunan Verbatim Store N Go Hi Speed USB bellek, saniyede 13 MB’ye kadar okuma ve 6 MB’ye kadar yazma hızına sahip.

MP3 biçiminde 2000’in üzerinde şarkıyı depolamaya olanak sağlayan ürün, 8 GB veriyi yaklaşık 22 dakikada transfer ediyor. 78x20x7 (mm) boyutlara sahip USB bellek , kaymaz lastik kaplaması ile koruma işlevini sportif bir görünüm ile birleştiriyor. 256MB, 512MB, 1GB, 2GB ve 4 GB bellek kapasitesi seçenekleri de bulunan Verbatim Store N Go’nun 8 GB kapasiteli yeni ürünü yurtdışında 116-150 dolar arasında satılıyor.

No comments:

Post a Comment